De klanten van Schutrups Voetzorg moesten tot nu toe altijd telefonisch een afspraak maken. Daar komt nu een mogelijkheid bij: online.
“Zeker nu we uitbreiden met externe aanmeetlocaties, wordt het steeds drukker bij de dames achter de telefoon, die ook allerlei administratieve taken verrichten”, zegt Jan Schutrups.
“Wij moeten gewoon met onze tijd meegaan en zorgen dat mensen ook online afspraken kunnen inplannen. Het is op zich een hele klus om dat mogelijk te maken, omdat er heel veel verschillende klanten zijn. Maar uiteindelijk willen we er naartoe dat iedereen, behalve mensen met heel specifieke wensen, online kan reserveren.”
De nadruk ligt bij Jan op het woordje ‘kan’. “Wie telefonisch een afspraak wil maken, kan dat gewoon blijven doen. Wij snappen best dat niet iedereen het met een computer wil doen. We verwachten alleen wel dat een fors deel van de klanten overstapt op online. Dat betekent dat de dames achter de telefoon zich vaker op andere werkzaamheden kunnen focussen. Want achter de schermen is daar altijd heel veel werk te doen, bijvoorbeeld met verzekeringen.”